LiindaKaarlsson

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 23:13

Som ni ser är det lite nytt i bloggen :D

Men Headern är INTE klar ;)

Eftersom Wilma ska hjälpa miig :P<33

När vet jag inte :(<33 <3

Hej DÅ !

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 20:29

Fredag: Träffade som sagt 2 norskar på kvällen. En var 17 men skulle fyll 18 snart,den andra var 14 men snart 15 ;)

Louise Ragga på den äldste,Alexander. Och jag "Ragga" På den "yngste",Kristoffer... ;D <3 Dom hade en lillebror som var 8 och hetter Noah :D <33 Spela lite fotboll och sånt.. Senare gick vi till repestionen (?)

Och satt där lite,och prata... Sen messa Birgitta till Louise att vi skulle komma upp :(

Lördag: Åkte till Liseberg med Louise,Sara och Elin :D <33

Ragga som fan !! Aja, Såg Norskarna igen ! JAG OCH LOUISE VAR NAKNA !!!

Men vi hade ju en handduk om oss ! :) <33

Vi var ändå Nakna.... Dom kolla som FAN på oss ! ;O <33

HAHAHAHAHA,Fy Fan vilken vecka..... ;) <33

Och så åkte vi hem på Lördan :(( <33

AS LEDSEN !!    <33

Hej DÅ ! ♥

;D

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 20:23

http://www.youtube.com/watch?v=87fZuyALlFc

En låt som jag tyckte var bra ;)

En tjej som gjorde en kommentar för det här klippet ;)

Tyckte den var ganska så bra ;) <333

kommer fortsätta om Veckan i nästa inlägg ;) <33

Aja,HEJ DÅ !

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 17:59

Nu kommer Veckan ;) :


Söndag: Åkte Till Göteborg :DNär vi kom dit såg jag värsta snyggingen ! ;D

Måndag:Åkte och kolla Louise som spelade match mot USA...förlora med 4-1 ?? Jag vet inte,men dem förlora iaf :( Det fanns ju andra lag som spelade... Killar... ;) HHAHA,ne emh,det fanns ett lag som det fanns ganska så många snygga killar,så jag Ragga lite ;)

Tisdag: Kolla på match igen,och dem förlorade.. Igen. Emh Aa

Onsdag:Kolla på match ! SÅ JÄVLA SNYGG KILLE FANNS DÄR !!! ;D <33

Han var typ blond och Skit snygg ;)

Torsdag:Dem hade match,men kolla inte..Ehm,dom åkte ut.. Inte så roligt :( Louise kom "hem" :D <33

Ajuste,på MÅNDAGEN var det invigning.. SKITE COOLT !! :O <<33

Fredag: Louise bråkade med sin mamma..Omvi skulle till Liseberg eller till Frölunda Torg.. Jag,Louise och Mamma åkte till Frölunda Torg Och Birgitta och Fredrik till Liseberg... !

Träffade några Norskar ;) HIHIHI....

MÅSTE FORTSÄTTA SEN !!

Ska hem :( <33

Hej Då ! ;)

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 17:48

HEEEJ ! :D

Emh,det kommer ingen"första bild" i dä här inlägget ;)

Är nämligen hos PAPPA :D <333

DET gillas mycket !!!!!! ;)

och emh....

Ajuste ,bilder kommer nu !!! ;D

Asså på det "Nya" håret !    <333333


BILDERNA ÄR TAGNA NYSS !

       Sådär ! :D

Antagligen kommer det där med Bilderna imorrn ;)

Och om veckan i något senare inlägg ;)

Tänkte även ha en Veckans Blogg ;)

Vet inte när men,någon gång i veckan ;)

Elle jag tror det ;D <333

HAHAHHA ;D <33

Hej Då !

 

 

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 12:10

Igår klippte jag ju miig :D <33

Själv tyckte jag det blev skita bra ! :P <33

Bilder kommer någon gång... ;) <33

Idag blir deh bara att slappa ,men ska kanske in till Skövde för att hjälpa Kim(Min Syster) att flytta ! :D <3333

Emh...

Ja,deh var väll allt ;)

NEJ DET VAR DET INTE ! :O <33

Har ju lixom glömmt att lägga ut "första bilden " Andra bilden" På ASSS länge nu vet ;) <33

Men en sån kommer i NÄSTA INLÄGG !! :D <33

Hej Då !

Här kommer en Bild ;)

  HAHAHAH,Oh fy fan ! ;) <33

Hos min Moster och hennes familj i Karlskoga ! :D <333


Presentation


Jag heter Linda ;)
Jag lever mitt ganska så tråkiga liv i Töreboda.
Älskar att Dansa :)
Asså Hiphop och sånt inte Vals... :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer i Bloggen ?? ;D ♥
 Mode
 Wilma
 Vet inte
 Bilder
 Musik
 Smink
 Kändisar
 Film
 Skolan
 Länkar
 Veckans blogg
 Sno Stilen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards