LiindaKaarlsson

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Linda Karlsson - 18 juli 2011 22:56

heej ! 
Förlåt för dålig uppdatering och så ! :)

Om ni vill veta lite vad som har hänt dem senaste dagarna så ska ni få veta nu ! :)

Ett: jag ska söka till Idol 2015 ! :D
Två: Idag var jag med Älskling ! :DDDDDDD
Tre: Vi var också med Soso och Benjamin ! :)
Fyra: Jag saknar Linda !  
Fem: Jag ska börja simning igen ! :D

Vidare om dagen idag !

Idag var jag som sagt med Andreas ! :D
Vi typ badade träffade kompisar och cyklade ! :D

Ska jag vara ärlig så det här med gäst-blogga har jag ingen aning om hur man gör :s
HAHAH !
Aja ni får nöja er med hurdan jag är ! ;)

Hahah, pusshey vi ses ! :)
 
Hoppas det går bra för Linda om jag slänger in några bilder för jag hatar bildlösa inlägg ;)
   

Presentation


Jag heter Linda ;)
Jag lever mitt ganska så tråkiga liv i Töreboda.
Älskar att Dansa :)
Asså Hiphop och sånt inte Vals... :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer i Bloggen ?? ;D ♥
 Mode
 Wilma
 Vet inte
 Bilder
 Musik
 Smink
 Kändisar
 Film
 Skolan
 Länkar
 Veckans blogg
 Sno Stilen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards