LiindaKaarlsson

Alla inlägg den 8 juli 2011

;)

Av Linda Karlsson - 8 juli 2011 18:35

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket
med.
2a bilden: En bild på dig
själv.
3e bilden: En bild på någon i din
familj.
4e bilden: En bild på en tid du
saknar.
5e bilden: En gammal bild på dig
själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du
inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt
upp.
8e bilden: En person som du
saknar.
9e bilden: Någon i din
släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldig
snäll.
11e bilden: En person du kan berätta
allt för
12e bilden: En bild på din
vardag
13e bilden: Du och någon
klasskompis
14e bilden: En bild som påminner dig om
gammla tiden
15e bilden: En person som du vill vara
med
16e bilden: En bild på dig
själv.
17e bilden: En ovanlig
bild.
18e bilden: En bild på din
fritid.
19e bilden: En person som är
snygg.
20e bilden: En bild på dina
närmaste.
21a bilden: En persom som alltid ställer
upp för dig.
22a bilden: En bild på en tid du
saknar
23e bilden: En bild från i
somras
24e bilden: En bild som gör dig
glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig
glad
26e bilden: Någon/Några som du alltid
har roligt med
27e bilden: En bild som du alltid
skrattar åt
28e bilden: En tokig
bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig
själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer
släppa taget om
 
Tänkte göra det här nu.
Men börjar när jag är hos mamma igen !! ;) <33

:(

Av Linda Karlsson - 8 juli 2011 17:50

Sitter och har skit tråkigt hemma hos pappa ! :(

Älsklingen har ju åkt till Göteborg ! (Wilma ;)

Så jag har inget att göra ! :( <333

Mia kom NYSS hem från Netto,som kanske ligger 5 minuter bort ;)

Så nu ska hon äntligen börja med maten ! :D <33

vet inte än vad det ska bli ! :P <33

Jag läser en tjejs blogg,Hon tar jäätte bra bilder !

Bloggen heter:  http://matildaengdahl.se/ ! ;) <33

Hej Då !

Av Linda Karlsson - 8 juli 2011 11:51

Hugo sitter just nu och gråter i soffan ! :P

Men det är bara för inte hittar sin BMX ! Hihi ;)

Men aja....

Pappa vill att jag ska med ut och plocka in lite ved,så vi har värme :P ♥

Men jag vet inte om jag oorkar det ;) <33

Shit,jag måste gå nu.men det är bara för att Pappa säger att jag måste det :P <33

Hahha,,HEj Då !

A just det , vart fan har Solen tagit vägen !? <33

Presentation


Jag heter Linda ;)
Jag lever mitt ganska så tråkiga liv i Töreboda.
Älskar att Dansa :)
Asså Hiphop och sånt inte Vals... :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer i Bloggen ?? ;D ♥
 Mode
 Wilma
 Vet inte
 Bilder
 Musik
 Smink
 Kändisar
 Film
 Skolan
 Länkar
 Veckans blogg
 Sno Stilen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards