LiindaKaarlsson

Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

Varför jag ?

Av Linda Karlsson - 26 juli 2011 17:59

Nu kommer Veckan ;) :


Söndag: Åkte Till Göteborg :DNär vi kom dit såg jag värsta snyggingen ! ;D

Måndag:Åkte och kolla Louise som spelade match mot USA...förlora med 4-1 ?? Jag vet inte,men dem förlora iaf :( Det fanns ju andra lag som spelade... Killar... ;) HHAHA,ne emh,det fanns ett lag som det fanns ganska så många snygga killar,så jag Ragga lite ;)

Tisdag: Kolla på match igen,och dem förlorade.. Igen. Emh Aa

Onsdag:Kolla på match ! SÅ JÄVLA SNYGG KILLE FANNS DÄR !!! ;D <33

Han var typ blond och Skit snygg ;)

Torsdag:Dem hade match,men kolla inte..Ehm,dom åkte ut.. Inte så roligt :( Louise kom "hem" :D <33

Ajuste,på MÅNDAGEN var det invigning.. SKITE COOLT !! :O <<33

Fredag: Louise bråkade med sin mamma..Omvi skulle till Liseberg eller till Frölunda Torg.. Jag,Louise och Mamma åkte till Frölunda Torg Och Birgitta och Fredrik till Liseberg... !

Träffade några Norskar ;) HIHIHI....

MÅSTE FORTSÄTTA SEN !!

Ska hem :( <33

Hej Då ! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Karlsson - 4 augusti 2011 12:15

Jag ska tyvärr inte blogga på denna blogg länge ;) Jag bloggar på en annan blogg :P Och den heter likadant som den här ;) Fast på en anna blogg sida ;D ♥ Wilma,du SKA ändå hjälpa mig med en header :O Och den måste vara 980 pixlar :/ ...

Av Linda Karlsson - 1 augusti 2011 12:18

Dagen kommer spenderas uppe i Våran Sommar-stuga ;) Det är bara för att dom som äger den(Min moster,Louise,Fredrik och Daniel) Ska åka till Danmark ! :D ♥ Um,och vi kommer inte vara själa där. Tony (Inte riktigt min Familj) Och hans fl...

Av Linda Karlsson - 31 juli 2011 16:16


Du kan ångra.  Du kan skämmas. Du kan gråta. Men varför se tillbaka när du aldrig vet vad som händer i framtiden? Öppna ögonen och se ljuset. Du behöver inte ångra någonting för allt du gör själv leder dig till dina glada stunder. Du kan skä...

Av Linda Karlsson - 30 juli 2011 13:09

Japp,igår köpte Mamma en Dator till miig :D <33 Älskart... Idag blir det nog bara att slappa.. Eller nej,jag och mamma ska in till Skövde och hjälpa Kim att flytta. :/ Igen.... Emh,just nu (tror jag) Åker Wilma cross,någostans ;D lite ...

...

Av Linda Karlsson - 29 juli 2011 16:16

Nu,eller snart,blir det att först åka till Present-Boden och sen in Till Skövde för att Kanske köpa en Dator till miig (ÄNTLIGEN) Men det är bara kanske:( ♥ Eh,som ni ser har jag ändrat lite på Bloggen,lite Färger och sånt.. Men Wilma ko...

Presentation


Jag heter Linda ;)
Jag lever mitt ganska så tråkiga liv i Töreboda.
Älskar att Dansa :)
Asså Hiphop och sånt inte Vals... :D

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha mer i Bloggen ?? ;D ♥
 Mode
 Wilma
 Vet inte
 Bilder
 Musik
 Smink
 Kändisar
 Film
 Skolan
 Länkar
 Veckans blogg
 Sno Stilen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards